Prima pagină > Franturi > Las-o sa iasa…

Las-o sa iasa…

Femeia si din cenusa se ridica… era o vorba, un citat, o cugetare, un aforism, ceva..nu imi aduc aminte exact de unde l-am cules cu mintea si cu inima in acelasi timp; pur si simplu mi-a ramas intiparit in suflet si imi repet in interiorul meu, de fiecare data cand simt ca ar trebui. Insa pe masura ce imi repet, pe atat mi se incetoseaza privirea, mi se ingreuneaza pleoapele, mi se infierbanta ochii si mi se atinteste privirea catre ceva…si raman pentru cateva secunde agatata undeva…dupa care, grabite imi curg lacrimile pe obraz si ma intreb de ce? de ce trebuie sa se ridice? Nu..pur si simplu vrea sa stea jos, ghemuita, in coltul in care i-a tinut de cald in tot acest timp si pur si simplu vrea sa sta acolo si sa lase sa iasa…poate va iesi…

Cateodata cuvintele isi pierd rostul si sensul…daca as putea  rezuma totul in cateva cuvinte, acestea ar suna cam asa:

Daca va fi o zi ploioasa, nu pot sa fac nimic sa o schimb

Ma pot ruga sa iasa soarele, dar acesta nu va opri ploaia…

Se spune ca o privire face cat o mie de cuvinte…sau lipsa ei…

Categorii:Franturi
  1. Eva
    28 Septembrie 2010 la 5:36 pm

    De ce?… 🙂 uite de ce:

    va sta si va sta pana sufletul ei va fi odihnit – si cand isi revine, naste din cenusa ca pasarea Phoenix – pentru ca o femeie e facuta sa fie frumoasa. O femeie e facuta sa straluceaasca si sa innobileze lumea cu frumusetea ei.

  2. 28 Septembrie 2010 la 5:49 pm

    Cateodata e atat de greu sa se ridice…ar vrea doar sa mai zaboveasca un pic, sa inchida ochii, poate daca nu mai vede, nu mai simte…poate asa iese…

    Superbe versurile lui Chris de Burgh…

  3. 15 Noiembrie 2010 la 10:25 pm

    mi-ai facut chef de scriiiiiiis!!!! trebuie sa aiba si femeia momentele ei de melancolie si agonie, nu numai barbatul de momente de betie – cu sau fara ghilimele =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

