Prima pagină > Banal > O stare banala

O stare banala

Stau de cateva minute cu ochii in tastatura si ma gandesc daca sa pun pe hartia electronica gandurile mele, daca ma voi simti mai bine dupa ce imi astern cateva din cele ce nu ma lasa acum sa dorm, din cele ce ma tin treaza de atatea ori…

Cred ca fiecare dintre noi, s-a oprit pt cateva secunde, daca nu mai mult, si si-a trecut prin fata ochilor ca un fulger, viata sa, ce a realizat in aceasta viata, unde se situeaza acum, ce a adus el omenirii, dar de fapt ce a adus el celor din jur.

La cei 25 de ani ai mei, ma gandesc la toate acestea, creierul meu simte dinadins cele doua emisfere ale sale, numai ca de aceasta data o face constient si cu alt scop; incearca sa puncteze ca intr-o analiza SWOT asa numita viata, evenimente, fapte, sentimente, trairi, oameni… Sa fie oare imparteala aceasta ridicola a secolului si aflandu-ma la sfert de veac, indirect incepe procesul de introspectie, care parca devine din ce in ce mai profund..? Cert este ca balanta in care m-am nascut de altfel ca semn zodiacal, inclina si balanseaza intr-o continua neliniste si lasa loc de trecere indoielii, ce imi invadeaza sufletul putin cate putin. Incep sa filozofez despre viata, despre trairi, despre ceea ce reprezint si pana la urma despre ceea am adus bun celorlalti.

De ajuns la vreo concluzie nu am facut-o…doar la o simtire ce ma apasa tot mai mult, aceea ca nu stiu de ce trebuie sa pierdem in viata ceea ce iubim mai mult? Atatea intrebari, fara raspunsuri si atatia ochi inchisi, inchisi de lunga asteptare a raspunsurilor ce nu mai apar…



Stau de cateva minute cu ochii in tastatura si ma gandesc daca sa pun pe hartia electronic a gandurile mele, daca ma voi simti mai bine dupa ce imi astern cateva din cele ce nu ma lasa acum sa dorm, din cele ce ma tin treaza de atatea ori…

Cred ca fiecare dintre noi, s-a oprit pt cateva secunde, daca nu mai mult, si si-a trecut prin fata ochilor ca un fulger, viata sa, ce a realizat in aceasta viata, unde se situeaza acum, ce a adus el omenirii, dar de fapt ce a adus el celor din jur.

La cei 25 de ani ai mei, ma gandesc la toate acestea, creierul meu simte dinadins cele doua emisfere ale sale, numai ca de aceasta data o face constient si cu alt scop; incearca sa punteze ca intr-o analiza SWOT asa numita viata, evenimente, fapte, sentimente, trairi, oameni… Sa fie oare imparteala aceasta ridicola a secolului si aflandu-ma la sfert de veac, indirect incepe procesul de introspective, care parca devine din ce in ce mai profund..? Cert este ca balanta in care m-am nascut de altfel ca semn zodiacal, inclina si balanseaza intr-o continua neliniste si lasa loc de trecere indoielii, ce imi invadeaza sufletul putin cate putin. Incep sa filozofez despre viata, despre trairi, despre ceea ce reprezint si pana la urma despre ceea am adus bun celorlalti.

De ajuns la vreo concluzie nu am facut-o…doar la o simtire ce ma apasa tot mai mult, aceea ca nu stiu de ce trebuie sa pierdem in viata ceea ce iubim mai mult .Atatea intrebari, fara raspunsuri si atatia ochi inchisi, inchisi de lunga asteptare a raspunsurilor ce nu mai apar…

Categorii:Banal
  1. anonim
    6 Iulie 2010 la 8:18 am

    nici nu ma indoiesc de faptul ca ai adus foarte mult bine pentru lumea asta!

  2. AnaCazacu
    29 August 2010 la 6:35 pm

    Si eu sunt balanta . Si inteleg perfect starile astea despre care vorbesti . Ciudata zodie…N-am mai auzit de alte persoane din alte zodii sa traiasca asemenea framantari interioare ca balantele .

  3. 31 August 2010 la 12:02 am

    Da, este o zodie sensibila si echilibrata. Starile interioare, framantarile si trairile interioare de altfel sunt destul de des intalnite la nativii acestei zodii, desi astrologia spune ca pestii sunt definiti prin aceasta caracteristica mai ales. Insa balanta, in opinia mea este cea mai frumoasa zodie, pentru ca ea reuseste sa treaca prin toate trairile si chiar e definita prin echilibru, asa cum e reprezentativ semnul zodiacal.
    Cred insa, ca oricine are in viata sa astfel de momente de cugetari intense, in care este doar el si sufletul lui.
    Multumesc pt feedback 🙂

  4. Eva
    9 Septembrie 2010 la 11:07 am

    Ah! trebuie sa rastorn putin paradigma voastra si sa va marturisesc ca si eu, ca Varsatoare autentica ce sunt, traiesc, ma framant, ma rascolesc, ma intreb, caut, sper, iubesc, fug, sunt nedumerita, ma agit degeaba, ca sa reusesc apoi sa ma calmez cateodata… sa fie mai degraba sufletul de femeie? 🙂

    Acum cateva luni am auzit si eu pentru prima data ca balanta are si dificultatea de a-si gasi echilibrul, se lupta mereu cu talerele care se inclina cand intr-o parte, cand in alta. In alte zodiace e definita prin echilibru – care e adevarul de fapt? Ca voi trebuie sa stiti mai bine 🙂

  5. Eva
    9 Septembrie 2010 la 11:18 am

    Inca un gand: candva am inteles ca noi nu pierdem nimic in viata. Ori nu a fost niciodata al nostru, ori noi insine i-am dat drumul. Nothing goes away before YOU give it up. Si noi renuntam inauntrul nostru cu mult inainte ca acel lucru/persoana sa ne fie luate.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

